2008.03.01. 15:00| Szerző: En3r6y52
A mai napon nekiálltam egy olyan figura festésének, amit már eleve úgy kezdtem el, hogy szeretném 1 hét alatt be is fejezni :). Aki ismer az tudja, hogy ez nálam mit jelent :).
Szóval a figura eleve játékra készül, így megpróbálok majd vele nem tökölni, nem fogok 20x kijavítani valamit, ha az nem teljesen olyan mint amilyenek elképzelem.
Ma kb. 3 órát foglalkoztam vele. Ez idő alatt a páncélját alapoztam le, és annak a réz részeit festettem meg.
A figurát még múlt héten feketére alapoztam. Erre jött a páncél alap színe a (GW) Boltgun Metal. Ennél a figuránál ezzel sem tököltem túl sokat. Egy-két rétegben felvittem, nem törődve azzal, hogy esetleg valahol nem takar tökéletesen.
Ezután azokat a részeket, ahol a réz szín lesz elkezdtem híg (VMC) Copper-el festegetni, úgy hogy azokon a részeken amik jobban kapnak fényt, csak vékonyan legyen.
Ezt a réteget egy híg (VMC) Luftwaffe Uniform követte. Ezzel a páncél határát mélyedéseit és igen sötét árnyékos részeit festettem meg.
Mikor ezzel megvoltam ismét a Boltgun metált vettem elő, és azokat a részeket amiket a fény leginkább ér még ezzel finoman kivilágosítottam.
Majd jött az a rész amikor kicsit ezzel, kicsit azzal festve kiigazítottam a durva hibákat.
A végén egy kis (VMC) Blue Green-t festettem véletlenszerűen a réz oxidációját imitálva.

Hát így képen visszanézve, nagyon nem vagyok vele elégedett, de élőben, arra amire szánva lett meg fog felelni.

Későbbiekben tervezem, ebben a "Gyorsan festett" projectben kifestek még egy Khor csajszit, egy Meteort, és talán egy Blunderbuss-os törpét.

Végül a képek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása