2007.11.04. 17:35| Szerző: En3r6y52
Mível kb. 1 hónap van vissza a GG-ig, és valamit szeretnék rá kifesteni, nekiálltam a már félig kész figurákat festegetni.
Ma reggel az Armourer kardjának keresztvasát próbáltam egyfajta óarany színűre festeni, NMM technikával. Remélem valamennyire sikerült is elérnem a fémes hatást. Ha nem, az sem túl nagy baj, mert szerintem ettől még jól fog mutatni :).
A következő színeket használtam hozzá. Először is lealapoztam VMC Dark Yellow-al, majd ehez kevertem egy kis VMC Goldbrown-t, amivel elkezdtem a highlightolást. Ezután az alapszínhez VMC Luftvaffe Uniform-ot kevertem kb. fele-fele arányban. Ezzel sötétítettem le a legsötétebb részeket. A highlightolást folytattam tiszta Goldbrown-al. Végül Goldbrown + VMC Ivory keverékével festettem egy nagyon kis részt. Majd egy pötty tiszta Ivory a csillanás helyére.

Ennyi. Leírva elég hamar megvan, de valójában sokat tököltem vele :). Jöjjenek a képek.

 |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása