2011.02.14. 15:03| Szerző: St4rk

Meglehetősen régóta nem került rendszeresen tartalom a blogra, melynek fő oka, hogy az alapítók letértek a hobbi útjairól, és csak ritkásan fordulnak meg rajta. Ennek különféle okai vannak, nem akarok nagyon mélyen belemenni, úgyis csak az én oldalamról tudnám megtenni. 

Kissé azért mégis belemegyek, mintegy bevezetésképp egy remélhetőleg rendszeres cikksorozatba. Nálam a helyzet, hogy az elmúlt 2-3 évben igencsak takarékra tekertem a témát. Néha voltak benne fellángolások, de egyik sem tartott különösebben sokáig. Ez alatt az idő alatt még a hobbi teljes feladásával is foglalkoztam. Volt egy hosszabb intervallum, amelyben egyáltalán semmi motivációt nem éreztem. Részben az is volt az oka, hogy az itteni klub, ahol játszogattam, megszűnt, és szétszéledt a társaság. Innen fennmaradt ugyan egy sráccal a kapcsolatom, de hosszú ideig valahogy nem használtuk ki. Aztán elkezdtünk Confrontationt játszogatni, amihez aztán az asztalt is készítettem. Jól is ment, szinte rendszeresen játszottunk. Aztán valahogy ellanyhult megint a dolog és hosszabb időre ismét szünet állt be. 

Nem is tudom már, hogy kivel beszélgettem a témáról, rendszeresen megkeresnek régi ismerősök, hogy tanácsot kérjenek, vagy megmutassanak valamit. A szóban forgó beszélgetésben azonban elhangzott valami, ami adott egy (újra)indító lökést. Már nem tudom pontosan mi volt az, de határozottam emlékszem, hogy akkor kezdtem el ismét előbányászni a festőcuccaim.

Megkerestem Maikot is, lenne-e kedve játszani, és persze volt. Azt mondta ugyan, hogy már leírt, mint hobbitársat, de örül, hogy ismét jelentkeztem. Így megint elindítottunk, egy relatív rendszeres alapon működő, Confrontation játéksorozatot. 

Itt még inkább a játékon volt a hangsúly, keveset festettem. A seregeim nagyrésze festetlen.

Aztán jött ez az Inkvizítoros Infinity történet, Jinx megkérdezte, hogy lenne-e kedvem csatlakozni. Így egymagamban itt egyedül nem tudtam volna sokat tenni, de megkérdeztem Maikot, hogy lenne-e kedve elkezdteni Infinityzni és akkor össze lehetne hozni. Volt kedve neki is, így belevágtunk. 

Sajnos akkor még nem tudtam, hogy mennyi munkám támad majd December - Januárra, így nem tudtam hozni a projektkövetelményeket a megadott időn belül. Három munkahely és egy család mellett nem ment olyan könnyen. 

Mégsem vette el a kedvem a hobbitól, sőt. Annak ellenére, hogy bizony kissé megkoptak már a festőízületeim, többnyire elégedett voltam azzal a végeredménnyel, amit sikerült január végéig megcsinálnom és a motiváció sem lanyhult. A játék jó, tetszik a szabályrendszere, és a figurák is nagyon jók (néha kissé túlságosan is, lásd Bran do Castro, az összerakhatatlan és szállíthatalan figurák mintaképe).

Nos, lényeg a lényeg, nem állítom, hogy az Inkvizítor projekt mellett még kiterjedt cikkeket fogok ide is írni, de tervem, hogy alkalmanként egy-egy figurát ledokumentálok és írok róluk egy részletesebb bemutatót, ismertetőt. Itt nem feltétlen Infinity figurákról lesz szó, nem akarom elhanyagolni a Confrontation seregeimet sem. Tervem, hogy az Acheron figuráimból kifestek annyit, hogy fel tudjak állítani 400 pontot festve (most ennek kb a fele-kétharmada van meg), aztán ott vannak még a TNB törpéim és az Orkjaim is.

Sőt felmerült, hogy játszhatnánk 40k-t is, így távolabbi tervek közt van a káosz figuráim leporolása és seregbe rendezése is, melyet remélhetőleg festés is követ majd.

Na addig is a legjobbakat, festésre fel!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valheru 2013.05.06. 14:09:55

Szia!
Vagy még?
Ha van kedved,segíthetnél nekem.
Most kezdenék festeni,és bármilyen nemű tippet,tanácsot,szabályt szívesen vennék! :)
Azt már néhány cikkedből megtudtam hogy min. 2 ecset,(0,1) és matt színekkel kezdjek. Alapozni fekete? Spray?
Itt megtalálsz:
Valheru@freemail.hu
Köszi!
:)
V.
süti beállítások módosítása