2007.07.29. 17:56| Szerző: En3r6y52
Kis kitérő után, ma folytattam a dióráma farkasát. Sokat nem haladtam vele, de ennek ellenére elég sokat tököltem az ágyékkötőjével.
Eredetileg valami egészen ütős kis színt akartam festeni, de egy elég közönséges barna lett belőle :). Most már mind1 így marad :).

A színek, és ahogy használtam őket:
Először (VMC) Orange Brown és (VGC) Dark Fleshtone 1:1-es keverékével lealapoztam a felületet.  Ezt aztán az alapszinhez adagolt Orange Brown-al világosítottam, majd végül ehhez még egy kis (VGC) Sunblast Yellow-t kevertem. Ezzel már csak a legkiemelkedőbb részekre vittem fel festéket.
Sötétítéshez a Dark Fleshtone-t használtam először, majd jól felhígított (VGC) Navy Bule-t vittem fel a legmélyebb részekre.
Amikor nagyjából fent voltak a színek, akkor elkezdtem hol sötétíteni, hol világosítani, ide -oda festegetve kialakítani a jó átmeneteket. A fényképeket visszanézve ez elég jól sikerült is, mert még a 100%-os képen sem látok csak egy-két helyen éles határvonalat. Azt hiszem ennek elérésében sokat segített, hogy ma kint a szabadban festettem a közvetlen napfényen.

És akkor a kép, valamint egy link a teljes képhez:
 |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása