2008.03.07. 17:56| Szerző: St4rk
Elkészült az első festett figura, egy Zombi. Kiemelten írok róla röviden, minthogy ő az első.  A többi figurámat nem fogom egyesével postolni, talán a komolyabb karaktereket kivéve.

Ahogy korábban írtam, arra törekedtem, hogy lehetőleg gyorsan, de hatékonyan fessek, ami első nekifutásra nem is sikerült rosszul. Összesen 3 óra 20 perc-et töltöttem vele, amiben csak a festés (base is) plusz lakkozás van benne, az előkészítést nem számoltam. Ez persze még mindig elég sok, ha azt veszem, hogy így nagyjából egy figurára van esélyem hetente.

Bár terveztem, nem csináltam mégsem lépésről lépésre képeket a festés menetéről, mert az nagyon elnyújtotta volna, és a szabad idő ritka kincs errefele. Azért egy figurával mindenképp megcsinálom majd valahogy. Sajnos a fényékpezőgépemmel nem vagyunk jó viszonyban megint, valahogy nem sikerült igazán éles és kontrasztos képeket csinálnom vele. Nem tudom, hogy az én hibám-e, vagy az övé...

Szóval itt van ő, a három órás zombi. A kép ratyi, a hóvégi összefoglalóhoz remélem sikerül egy jobbat összehozni majd. Mindenesetre kirakom evvel a képpel most a színek feljegyzése végett.

A fém részeket VGC Tinny Tin-el alapoztam, aztán bemostam VMC Smoke-al és  VGC Black Inkkel, majd VGC Tinny Tin és VGC Polished Gold keverékével kicsit highightoltam. A ruhája VMC Leather Brown alapú, amit VGC Plague Brown hozzáadásával világosítottam. A bőrszín alapja a VGC Dead Flesh amihez VGC Pale Flesh-t adtam highlight gyanánt, plusz átmentem rajta VGC Cayman Green és Gory Red glaze-ekkel. A talpat VGC Charred Brown-nal alapoztam, amit VMC Brown Sand drybrush követett, majd erre VGC Cayman Green és Smoke bemosásokat vittem fel foltokban.

Amit még érdemes megemlíteni, hogy vettem egy GW Purity Seal-t is, mert elfogyott a spray-s lakkom (illetve már olyan régi volt, hogy nem mertem figurára fújni és kidobtam). Kíváncsi voltam, hogy mennyire igazak a pletykák, melyszerint a GW lakk szar. Nos, azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem az. A zombit három rétegben fújtam le és szinte semmi nem látszik rajta. Közelről kell vizsgálni, hogy meg lehessen állapítani, hogy le van lakkozva. Örülök neki, mert lelkiekben felkészültem, hogy rá kell mennem az ecsetelős matt lakkommal :).





Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

part 2008.03.17. 23:13:54

Jó kis foszladozó,rothadó test, király lett!:)
süti beállítások módosítása