2007.07.05. 17:13| Szerző: St4rk
Megkezdtem a második Black Paladinom festését, illetve előkészítését. Szerencsére már korábban lesorjáztam, így ezzel most nem kellett bajlódni. Amit most csináltam az a csapolások előkészítése és az alapozás. Ez még nem különösebben érdekes, de a teljesség kedvéért írok erről is.

A két kezét ugyanúgy megfúrtam, mint az elsőnél és gemkapcsolkat ragasztottam beléjük. Ezek alkotják később a csapolást, most azonban még rajtahagytam az egész kapcsot, hogy egy csipeszbe fogva könnyebben tudjam majd festeni a részeket. Ha a festéssel kész leszek, levágom a felesleges drótot és csak annyit hagyok, hogy a könyökökbe fúrt lyukakba belepasszoljanak. A képek sebtiben készültek, olyanok is:




A figura lábáról levágtam azt a lapocskát, amit a slottabase-be szokás dugni. A láb körül erősen reszelgetni kellett a maradékokat, majd lyukat fúrtam a talpába. Ebbe egy darab, szintén gemkapocsból vágott, drót került, amit egy parafadugóba szúrtam és egy kis pillanatragasztóval rögzítettem.



Ezután lefújtam minden alkatrészt feketével. Készítettem képeket így is, de elég szarok lettek és komoly előrehaldást nem mutatnak, ezért eltekinek a közlésüktől :).

Elsőnek a pajzsot fogom kifesteni, mivel többen kérték, hogy mutassam meg hogyan festem a fémes részeket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása