2008.03.02. 11:50| Szerző: En3r6y52
Ma is szakítottam egy kis időt a Khor-ra, ami kell is ha a jövő hét végére be akarom fejezni.
Kicsit javítottam a páncélján, valamint megcsináltam a vas részeket. Lehet, hogy a képeken ebből nem sok látszik, de élőben azért sokat változott.
Felvittem néhány alapszínt, valamint megfestettem a az ágyékkötőjét.

Alapszínek: bőr - (VGC) Dwarf Skin, szakáll, haj - (VGC) Dark Fleshtone.

Az ágyékkötőhöz a következő színeket használtam:
Alapszínek a (VMC) USA Uniform-ot, majd ezt egy kis (VMC) Smoke-al sötétítettem. Azért ezzel, mert éppen ez volt az asztalon :). Majd első highlightnak a (VMC) Golden Olive-jét, másodiknak pedig a (VMC) Yellow Green-jét fogtam. Utóbbival éppen csak a redők tetejét festettem meg finoman.

Megfestettem még a törpe fogait (VMC) Ivory-val és (GW) Black Ink-el kicsit sötétítgettem a szőrzet egyes részeit. Valamint a páncélon kicsit Smoke-oltam.

Ennyi fért most bele másfél órába.



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.03.07. 10:15:46

Szerintem jól alakul, kíváncsi vagyok milyen lesz a végeredmény :)
süti beállítások módosítása