2007.10.18. 19:53| Szerző: En3r6y52
Régen frissült már a blogunk, úgy tűnik mindenkinek más dolga akadt. Nekem is.

Ma kicsit lógtam a melóból és el is terveztem, hogy a többi munkám mellett egy kicsit festek is. A terv az volt, hogy elkezdem a farkas bőrét (vagy az is szőr?) festeni. De mivel  nem itthon festettem, és  mielőtt kimentem a tanyára :) elfelejtettem megnézni, hogy az alapszínt mivel is festettem Így más festenivalót kellett keresnem. A farkas farka tűnt jó területnek, mert ezzel nem festek készre olyan részt amitől a későbbiekben nem férnék hozzá más területekhez.
Alapszínek a VMC Ochre Brown-t használtam. Ez elég nehezen fed ezért kellett egy-két réteg. Még ez után is kicsit foltos volt, de tudtam, hogy ez már nem lesz zavaró a későbbiekben. Ezután ehhez a színhez kevertem kb. fele-fele arányban VMC Pastel Blue-t. Hogy miért ezt? Nos valami kékkel akartam sötétíteni és ez akadt a kezembe. Nem túl sötét, ami pont jó ehhez a világosabb barnához. Ezzel a kevert színnel egy finom bemosást csináltam. Amit inkább csak egyes részekre tettem, nem mindenhova.
Ezt követően az alap színhez egy kis VMC Ivory-t kevertem majd néhány szálat a szőrök közül kiemeltem. Ezt egy közepes hígítással az ecset szőrének inkább az oldalát használva festettem. Olyasmi ez mint a szárazecsetelés, de pontosan, figyelve, hogy csak bizonyos részekre vigyem fel a festéket.
Miután ezzel megvoltam jött az, hogy a három használt színt felváltva festegetve javítgattam, módosítottam egyes részeket. Nehéz lenne leírni, hogy pontosan mit is csináltam, mert össze vissza, hol itt, hol ott, ezzel is azzal is festettem.

A végeredmény:
 |   | 4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M5X(Norbi) 2007.10.19. 08:48:39

Nagyon szep lett.
De ivory helyett lehet lett volna valami kekes arnyalattal(spacewolf grey, ghostgrey). Igy most ott van egy baromi szepen festett wolfen farokresz, ami per pillanat alig kapcsolodik a testehez. Teljesen mas szinvilag.
Persze, ha a sima boret is Ochre Brownnal + Ivoryval vilagositod, es csak a legsotetebb reszek lesznek a mostani kekesszurkek, akkor nem szoltam, ugy ujra egyseges lesz a szinvilag.

En3r6y52 · http://www.mini-world.hu 2007.10.19. 09:26:07

Sokat gondolkodtam ezen én is. Pont az miatt döntöttem ez a szín mellet, mert lehet veled vagy Starkkal beszéltünk arról, hogy ez a bőrszín majdnem a legsötétebb lesz, és Ivoryval fogom világosítani. Így ugyanis nagyon kékes ahoz amit elképzeltem. Esetleg egy-két mélyebb nagyon eldugott helyen lesz majd valami más, sötétebb árnyalata a bőrnek. De javarész ennél világosabb lesz, és nem is ezt a kékes tónust követve.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2007.10.19. 09:53:56

Szerintem nem olyan rossz most sem, noha elhamarkodott lenne bármit is kijelenteni ebben a stádiumban.
Ha azt nézzük, a kontraszt nem árt, és ez így korrekt is lehet, ha valahova még egy kis pirosast is fest majd. :)

Vihar 2007.10.19. 12:21:42

Szép lett. Szerintem ha hasonlóra fested a pofáján lévő szőrt is akkor nagyon ütös kis kontrasztot fogsz kapni.
süti beállítások módosítása