2007.07.04. 20:34| Szerző: En3r6y52

Tömítés...

A nyaralásból hazaérve már másnap, azaz ma, rávetettem magam a farkasra. Legutóbb már említettem, hogy valószínű nem lesz egyszerű eltüntetni a farkason lévő réseket, hát be is jött...

A fej illesztése az valami hihetetlen rossz. Van ahol 1-1.5mm-es a hézag. A többi helyen ehhez képest szinte nem is volt rés. Sőt a csukló ragasztásánál sikerült úgy elosztanom az epoxyt, hogy ott nem is kellett tömítenem, mert szépen kitöltötte a gyanta a rést (az egyik képen ez egy kicsit látható is [kardot tartó kéz]).
Visszatérve a fejre, nem tudom mennyire látszik a képen, de a hátsó részen új szőrtincseket kellet GS-ből gyártanom, mert annyira elütött a két rész egymástól. Kis hurkákat gyúrtam puttyból, majd olyan helyre ragasztottam ahol szerintem nem üt el túlságosan egy újabb hajfürt. Ezután vizes tűvel és ecsettel hozzádolgoztam a már meglévő tincsekhez.

A többi hézagnál (kar, derék) egyszerűen kis gilisztákat gyúrtam GS-ból betömködtem a résekbe és elsimítottam egy vizes tűvel.
A derekánál megszenvedtem és nem is igazán lett szép a végeredmény, mert sehogy sem sikerült úgy megformáznom a puttyt, hogy látható legyen hol ér véget az öv és hol kezdődik a farkas teste. Ez majd még a festésnél biztos fog okozni kellemetlenséget, de majd árnyékolással megpróbálom megoldani.

Nem mondom, hogy a végeredmény olyan lett mint amit szerettem volna, de azt hiszem alapozás után elfogadható lesz.
Remélem holnap sort tudok keríteni az alapozásra, addig is jöjjenek a képek, íme:
 |   | 1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2007.07.05. 09:21:12

Jók lettek a GS fillingek, a hasánál meg majd sötétre fested és nem lesz feltűnő. :) Én a Gargoyle of Acheron-ommal szenvedtem hasonlóképp.
süti beállítások módosítása