2007.07.06. 18:19| Szerző: En3r6y52

Bőr alapszín...

Ma felvittem a farkas bőrének az alapszínét. Bele tellett vagy 2-2.5 órámba, mert elég nagy felületek vannak rajta, és eleinte nem használtam a nedves palettát, így állandóan újra kellett kevernem a színt. (VMC) Dark Blue Grey és (VGC) Wolf Grey 50:50 arányú keverékét használtam. A későbbiekben ezeket fogom az árnyékok, és a highlightok festésére is használni. Valamint tervezem, hogy valamilyen barna vagy egyéb színt fogok még a legmélyebb részekre felvinni.
 |   | 3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Api 2007.07.10. 07:20:39

Hány rétegben vitted fel az alapszínt , s milyen volt a festék/ víz arány ?

En3r6y52 · http://www.mini-world.hu 2007.07.16. 20:19:00

Api: elég jól fedett a festék, 2-3 réteg elég volt, a kb. 1:1-es hígításnál.

Heni 2008.11.23. 13:49:45

Akko tényleg jól fed.Én is erre tippeltem volna, degy ideig másra gondoltam de, mostmá akkor rájöttem, az uccsó tippelésem let jó.Az első tipp, mellément.
süti beállítások módosítása