2008.02.10. 11:52| Szerző: En3r6y52
Ebben a hozzászólásban én is kicsit offtopic leszek, mert bár kapcsolódik a blog témájához a cikk tárgya, mégsem figurafestés. No meg egy kicsit önreklám is ;).
Jó ideje nézegettem már a külföldi versenyeken a figurák alatt lévő gyönyörű dísztalpakat, és mindig is terveztem, hogy majd magam is készítek ilyeneket. Mióta vettünk egy kis hétvégi házat, egyre több asztalos szerszám került a birtokomba, így adott volt, hogy lassan nekiálljak gyártani ilyen talpakat.
Pár hete feltettem képeket az akkor elkészült talpakról az inkvizítora. Part mindjárt le is csapott a témára, és megbeszéltük, hogy csinálok neki és a barátjának talpakat.
A következő képeken a nekik készült két szögletes talp látható.

Ez a brutális talp partnak készült a nagy bustja alá. A méretei: 9x9x6cm (a felső kocka 6x6x4-es).


A következő talp part barátjának készült. A méretei: 6,5x6,5x6,5cm (a felső kocka 4,5x4,5x5-ös).


És végül egy kisebb kerek talp, amit magamnak csináltam. Méretei: 6x3cm (a felső rész átmérője 4cm)


Mivel nem nagyon tudok róla, hogy mások is csinálnának ilyen talpakat, arra gondoltam, hogy készítek belölük eladásra is.
Tájékoztatásul leírom ennek a három talpnak az árát.
A nagyobb szögletes talp ára 1100Ft. A Kisebbé 900Ft. A kerek talpé pedig 350Ft.
Külföldi oldalakon nézve az árakat ezek igen szerény árak :).
Ha valakit érdekelnek ilyen, vagy hasonló talpak, azok keresenek meg és megbeszéljük, hogy milyen fajta érdekelné és az mennyibe fog kerülni.
A későbbiekben ha elkészülök többféle méretűvel vagy formájuval, azokról is dobok képet, és megírom mennyibe kerülnek.
Címkék: display base dísztalpak  |   | 2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.02.11. 12:16:08

Jól néznek ki nagyon (az újak is, meg a régiek is, amiknek egy ideje boldog tulajdonosa vagyok), alkalmasint lehet, hogy engem is érdekelne még néhány. Bár mostanában nem display qualityra gyúrok... :)

part 2008.02.12. 00:12:15

Állati jók lettek, ahogy azt már korábban is kinyilvánítottam:)
Az ide szóló kis esszémet a wolf bustról visszatartom az új, szépséges talp megérkezéséig, hogy méltóképpen nyerjen elhelyezést a figura:)
Gratulálok a talpakhoz!
süti beállítások módosítása