2008.02.04. 10:27| Szerző: St4rk
Úgy gondoltam, kísérleti jelleggel ezentúl megpróbálok több-kevesebb rendszerességgel hírt adni az előrehaladásomról. Nem vagyok benne biztos, hogy mindig fogok tudni annyit haladni, hogy értelme lesz hírt adni róla, majd meglátom.. Időm kevés, figura viszont sok :-).

A legutóbbi postom óta nem sokat festettem, főleg előkészítéssel foglalkoztam. Mostanra majdnem az összes Acheron figurám előkészítve várja az alapozást. Kivételt képeznek egyelőre még a Scavengereim, 2 Ira Tenebrae, a Gravedigger, Kain, és egy Banshee. A Scavengereket eddig azért nem raktam teljesen össze, mert a nagy lándzsáik miatt elég nehéz lenne őket úgy szállítani, továbbá az egyikük egyfajta zsoképozícióban üli meg a lovát és nehéz stabilra összerakni. Erre még most sincs igazán ötletem hogy fogom megcsinálni. Az ITimmel az a baj, hogy egy blisterben alapban három különféle testnek kellene lennie, míg az enyémben két egyforma volt, így a kezek nem passzolnak az egyikre. Ezt valahogy össze kell majd faragnom. A többi figurához egyelőre még nem jutottam el, Kaint pedig szeretném legalább olyan szintre kifesteni, mint az eddigi Paladinokat, és valami hasonló base-t barkácsolni hozzá.

A múlt héten a következő figurákat reszeltem meg, raktam, ragasztottam össze és talpaltam meg:





Legmacerásabb a Centaurt és a Darkness Elementalt volt összerakni. A Centaur elég régi figura és az öntés nem a legjobb (és kettő is van belőle). Sokat kellett reszelni, görbíteni mire úgy-ahogy kinézett valahogy. Az elementál meg sok darabból áll, amiknek relatív kicsik az illesztési pontjaik, így küzdelmes volt a pinnelés és sokat kell még rajta GSezni, mire minden rés eltűnik. Van neki egy idétlen nyakékje is, vagy mi a fene az, azt le is hagytam, mert szerintem hülyén néz ki.

Tegnap este pedig még megreszelgettem 3 Skeleton Spearmen-t. Ha megtalpaltam őket, akkor időlegesen leköltöztetem a figurákat a pincébe és nekiállok alapozni. Remélem, hogy van elég spray-m még, hogy mindet lefújjam.

Végül pedig egy kép a készülő Cerberus-omról. Már többször próbáltam fotózni, de sosem sikerült igazán jól. Na ez se, de ízelítőnek megteszi:



Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M5X 2008.02.04. 17:54:04

sok sikert az osszes figurahoz (foleg, hogy ha jol emlekszem meg torpekbol is vettel hozzajuk).

cerberus meg tetszik eddig.
süti beállítások módosítása