2007.09.05. 13:51| Szerző: St4rk
Időközben befejeztem a második Black Paladinomat is. Igyekeztem költséghatékonyabban eljárni, mint az első esetében, fő szempont, hogy festve legyen játékra. Még mindig nehezemre esik alacsonyabb színvonalon festeni, mint ahogy tudnék, de azért ez a figura egy számomra  elfogadhatóbb 5-6 órás festés eredménye, talpastul, alapozásostul együtt. Video és túl sok kép nincsen, mert az is jelentősen megnövelte volna a festés idejét.

Az első kép a "szoknyájának" festése után készült.



Az alapot VMC German Grey színnel festettem, amit highlightoltam fehér hozzáadásával 3-5 lépésben. Ezután egy híg VGC Imperial Blue glaze jött, amit itt-ott a mélyedésekben VMC Smoke-kal egészítettem ki. A bőrövek VGC Plague Brown-al lettek festve, amit fehér hozzáadásával highlightoltam itt-ott, majd VMC Smoke-kal mostam be.

Eztuán a páncélt kentem le VMC Silver színnel:



Ezt aztán több rétegben higított VGC Black Ink-el és VGC Imperial Blue wash-sal mostam be. Az oldalán levő fejeket vörösesebb árnyalatúra csináltam, de már nem emlékszem pontosan milyen színnel mostam be. Azt hiszem VGC Terracotta volt az.

A figura fejét VGC Pale Flesh és egy petty GW Dark Angels Green keverékével festettem, amit aztán tiszta Pale Flesh-el és egy kis fehérrel highlightoltam. A szeme GW Red Gore és VGC Hot Orange keveréke.

A kardot VGC silverrel alapoztam, amit aztán több rétegben VMC Burnt Cadmium Red és VGC Black Ink segítségével árnyékoltam, hasonlóképpen a pajzshoz.

A figura talpra ugyanabból az anyagból vágtam ki egy darabot, mint amiből az első Paladinét csináltam. Ezt random megvagdostam oldalt és felül, majd egy drótkefével nekiestem. Erre jött egy fekete alapozás, majd VMC London Grey drybrush. Ezt aztán még egyszer drybrusholtam óvatosan London Grey plusz fehér mixszel, utána pedig véletlenszerű VMC Smoke és GW Dark Angels Green washokkal kezeltem foltokban.



A végeredmény itt látható:



Mint látható itt is elkövettem azt a hibát, amit már korábban is a Banshee-nél, azaz nem egész egységes a színkép. A pajzsot és kardot korábban festettem, még az első Paladin színvilágának megfelelően, míg a páncélt egy más, kékes, árnyalat uralja. Ez félig szándékos volt, amikor kialakult a figura szoknyája és láttam, hogy egész kellemes lett a végeredmény kékes hatása, ezt át akartam vinni a páncélra is és nem gondoltam arra, hogy összereakva az egész ütheti majd egymást. Mindegy, játékra több mint jó így is, de megemlítem, mielőtt mások teszik ezt :).

Egy nagyobb képet feltettem a Mini-World-re is: Klikk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

part 2007.09.08. 18:34:02

Nagyon klassz, azt figyelmbe véve pedig, hogy milyen rövid idő alatt készült el még inkább!:)

tzs-007 · http://glaskugel.hu 2007.12.17. 10:59:32

annyira nem egetverő a különbség, főleg hogy mondjuk a pajzsot lootolhatta is vagy AHban jutott hozzá:D

tzs-007 · http://glaskugel.hu 2007.12.17. 11:01:17

mondjuk jobban megnézve, ha egy pici zöldes derengést vittél volna a kard markolaáttól a pengére kifele haladva egyre halványabban, akkor az egy picit egyensúlyozta volna a zöld arcot a túloldalon, de mondom szakértőzök csak, szerintem nincs ezzel semmi baj.:)
süti beállítások módosítása